tisdag 7 oktober 2008

Hej! Tisdag/ 7okt-08

Jag vet att jag bloggar rätt så lite, strul med datan hemma så jag försöker hinna med det i skolan eller så övergår jag till polacken (grannen) emellan. Både jag och Daniela kom aldrig till gårdagens lektionen, just för att taxin aldrig dök upp. Iallfall fick vi två nya investeringar till vårt företag, som är jättebra! Vi arbetade även med att producera nya armband, och så startade vi försäljningen på Ramizas mammas arbete(ålderdomshem). Där fick vi sålt ett armband, och idag fick vi sålt tre stycken. Vi var även på Panduro Hobby idag, för att köpa nytt material till smyckena. Fortfarande har vi lite problem med banken(swedbank), vi kommer aldrig fram. Men man måste ju även förstå Swedbank,så mycket som de har gått i förlust nu under börsraseriet. Om ca två veckor skall vi ha vår första försäljning och det kommer ske i vår byggnad på första våningen, vi kommer även hänga upp lappar eller affischer där eleverna också kan se våran underbara konstverk som är till salu. Samarbetet i gruppen är lite svårt just för att vi är 3 stycken viljor med väldigt olika sätt att arbeta. En del konflikter sker och det är svårt att hålla privatlivet för sig och projektarbetet för sig. Men trots allt detta så försöker vi komma överens och kommunicera öppet.

Inga kommentarer: