lördag 21 februari 2009

Hallojsan

Vi har en hel del smycken över, och funderar starkt på vad vi skall göra! Kanske bör vi ha en till försäljning men det känns som om vi bör prata med dig snarast om detta. Mina kompanjoner kan vara lite jobbiga känner jag just för tillfället gällande planering. Och jag tycker att det är jätte viktigt att man alla i gruppen kommer överens om saker innan man bestämmer något. Och sånt handlande finns det mycket av. Därför behöver jag(vi) lite stöd, kanske lite "coachingsnack" till gruppen, så det fungerar lite bättre nu i slutet när det är dags att börja "avrunda" arbetet. Bloggen är väl även till för att be om råd och berätta hur det ligger till. Allt från arbete till samarbete.

Mvh Marij.K

: )

1 kommentar:

Christian sa...

Jag håller med om att vi behöver ett coachningssamtal. Men jag tror att det är bäst att vi möts öga mot öga. Kom imorgon på arbetspass!