måndag 2 februari 2009

Hej!

Jag har varit lite efter med bloggandet just för att mitt internet inte har fungerat som det skall hemma, sen när jag väl var i skolan så glömde jag det! Men nu funkar det bra, och jag tänkte berätta lite kort om vad som har hänt och vad som ska hända. Den 8januari hade vi en försäljning i en frisörsalong, salongen ägs av danielas kusin. Och det verkar som om våra smycken gjorde super succe, nästan alla smycken vi hade tillverkat blev sålda och folk gillade verkligen hur de såg ut. Väldigt positivt!

Vi har även haft vår redovisning om projektarbetet, som jag tyvär inte kunde medverka i och presentera för att jag hade någon sorts kräksjuka..*urk*. Men mina två kompanjoner sa att det gick bra, och det känndes "nice" att få höra. Vi hade jämt lovat dig att vi skulle lämna in saker men alltid glömt bort det. Därför var bra att få det överstökat. Vi själva är väldigt nöjda och börjar så smått planera inför nästa försäljning som ska ske ett par dagar innan alla hjärtans dag. Vi har lite olika ideer om vart det skall vara, men bestämmer nog något snart. Jag själv tänkte påbörja ett nytt kollage, jag kommer ihåg så mycket arbete det krävdes och lika bra jag är ute i god tid med den. Jag funderade också på visitkort, men så fall en billigare variant.

Hörs snart igen!

1 kommentar:

Christian sa...

Ok! Men du det där med att ditt internet hemma inte funkat är ju ingen godtagbar ursäkt. Vi har lektion en gång i veckan då det finns gott om tid att blogga...